Moi dix Mois Guitar 2

Saturday 18 February 2012

smaskp ade berubah yang besaq????


huishh...aku tak taw la nak habaq apa,tapi cikgu aku kata dalam bulan 3 nih,akan ada perubahan besar kat sekulah aku..nak taw apa???maaf,aku pon tak taw apa..cikgu kata perubahan 1,perpindahan cikgu..perghh,sebak rasa eh dapat taw cikgu bio,cikgu bahasa arab(GPK KOKO),cikgu math/fizik(GPK AKADEMIK) sekolah aku pindah..mangai..sedih bai..sapa tak sedih,ditinggalkan begitu saja..napa cikgu yang kami suka pindah dan napa cikgu yang kami benci tak pindah2..hadoi poning kepalo haqu...
     
ni cikgu bio aku,ustaz Azhan(baju biru)

cikgumath/fizik,cikgu nazri n GPK akademik(yang angkat tangan tu)

cikgu bahasa arab,ustaz azhar n GPK koko(kedua dari kiri)
kalau nak taw,pengetua kami pon kene tukaq..first time dapat taw,sedih la sebab sumua cikgu2 yang best pindah..sob..sob..sob.. -_-; perubahan yang besaq??huish,yang tu aku takut2kan..aku pon tak taw apa yang besaq sangat tu..campur laki perempuan??wallahualam...aku taknak la campur'susah aku nak buat skuad lentang dalam kelas..(hehe)..apa pon tak leh bua apa2t,redha je la..mungkin ada hikmah dari sume nih..semoga ustaz2 berjaya dan baik2 di tempat baru..doakan kami semua berjaya dalam SPM..terima kasih kerana sudi mengajar kami walaupon kami selalu tidoq dalam kelas...kami sayang cikgu2 kami!!!!(yeke??ade kut yang aku benci)yeah!!

 'setiap pertemuan pasti akan berakhir dengan perpisahan'
#insanyangmasihbelajar#


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers