Moi dix Mois Guitar 2

Friday 24 February 2012

vanilla coklat(download)


hah..mesty korang sume taw an cite nih..best aku cakap kat kau..
(dah la name blog aku pon,nak same gan cite nih,haha..bangge2..huhu)
aku sebagai pelajar hostel,selalu la terlepas episod2 cite nih,
nape la dieorang tak buat hari sabtu ke,nih hari selase..haiyoo ai.
..so,aku pon search2 la kat 
"pakcik google"  nih...hehe..aq suke betol dengan cite nih..sweet sngt2 Zara dengan Aamir..
ok la pape hal..sape yang spises aku boleh la
korang download >>sini<<
episod yang dah lepas je ade taw...

Aamir <--name dalam drama(hero)


zara <--name dalam drama(heroin)
#insanyangmasihbelajar#

1 comment:

  1. suka jugak..tp nasib baik kat u ni boley download citer tu..boley tgk tiap2 ari..x bosan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers