Moi dix Mois Guitar 2

Friday 27 January 2012

berakhirnya cuti....


Assalamualaikum readers sumee...
 
  esok aku nak balik sekolah setelah lame bercuti sempene tahun baru cine ni(seminggu??mangai gile la,sekolah kau bukan nye ade cine pon)haha..aku pon tak paham nape..bia la,asalkan die bahagie~~~.. balik nih aku kene teruskan perjuangan aku sebagai seorang pelajar SPM(perghh,pelan2 sikit cakap spm tu..gerun aku dengar) tahun nih aku nak aktifkan diri aku dalam kokorikulum..ye la,zaman sekarang nih ramai orang yang bijak pandai,so kene banyak bersaing..hishh,gerun lak aku taip ha..hari tu aku masuk merentas desa daerah kuala pilah..haha,dapat nombor 28..kire ok la tu kan..tu baru first time aku masuk,belum berlatih lagi tuh..haha,malangnye tahun terakhir da...pas cuti ni bola tampar daerah pulak..takut pon ade gak..ye la,dah lame aku tinggalkan bola tampar nih..last aku main time sekolah rendah....
 doakan kiteorang taw..niat kami main kerana allah..kami juga nak menaikkan nama sekolah(cewahh,selama nih kau kutuk sekolah kau)haishh,senyap2 sudah...chaiyok2 la kat member2 bola tampar aku:
  • AMIRAHTUL (leader i think..hehe)
  • DALILAH
  • MASYITAH
  • JAMILAH
  • SAKINAH
  • FATIN KAMILA
  • RADHIAH
  • NAJWA (hehe,ni bukan member aku kut..huhu)
  • SHAHIRAH
  • IZATY
  • IZZAH<---die sorang je form 4,haha,padan muka
  • BUDAK SELAMBER<----perasan lak ai,spe la ni kan..huhu---> *_^
sepatutnye budak2 bola tampar kene balik hari nih,disebabkan aku budak selamber,selamber je la aku balik esok..haha..jangan marah eh kawan aku..kiteorang akan buat yang terbaik!!! ajak2 fighting!! huhu..salam..
#insanyangmasihbelajar#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers