Moi dix Mois Guitar 2

Saturday 29 December 2012

NUR LAILA AZIRA

Assalamualaikum,kawan...
wahai, LAILA AZIRA
 hehe.. best tak duduk sebelah saya?? best kan..(padan muke selalu kene kacau).. lame la tak kacau awak dengan 'abang' awak tu..huhu.. awak jangan lupa dekat saya eh? 
terima kasih sebab sudi kawan dengan saya.. paham perangai saya.. maaf la kalau meja saya selalu berselerak.. sampai meja2 awak pon kene sekali..hehe..(ceh2~ bajet rajin study la ni)

comey kan kawan saya ni..huhu (tapi saya lagi comey..hehe)
terima kasih belajar dengan saya,ajar saya.. (den lampi sikit..haha)..
ehmm,lagi..terima kasih jugak sebab banyak kali kejutkan saya kalau saya tidur dalam kelas..( bukan kau bangun pon..ajak aku sekali pulak tu) hehe...sorry sangat2.... selalu ambil tangan awak,pastu picit2..
hahh,lagi 1,ni nak marah ni.. kenapa awak tak join main bola sekali time saya ajak hari tu.. (awak dah janji nak main..tup2 batang hidung pon tak nampak..apatah lagi taik hidung..haha)
tapi,takpe la.. perkara dah lepas..smile je la :)
laila,saya minta maaf andai la nye,terkasar bahasa nye,tersengaja ke tak nye..terambil ape2 yang patut dan tak patut..maap!!maap!!maap!!maap!!(gaya nabil)hee
terima kasih,banyak bagi saya kenangan.. dari form1 tak kenal.. sampai form 5 dah duduk sebelah2..
seronok sangat dapat kenal dengan awak.. sorry jugak saya kacau awak kat dorm 6 tu..hehe..dgn abang awak tu.. takde keje lak time tu..kan..takpe2,kenangan..
pesanan untuk lela,jage diri ye kat luar tu..awak tu ehmm,xde la dewasa mane (pandang atas bawah) hehe..
pilih kawan hati2.. sekarang kita bukan di SMASKP lgi.. dunia dah lain.. banyak pengaruh taw lela..dah tak jumpe dah kawan macam saya ni..(poyoz la kau,nyampah)..plkn nanti bina badan sikit,bagi tinggi macam abang..haha..semoga lela berjaya di luar sana ^_^
nanti kahwin jangan lupa jemput saya.. haha.. ingat kenangan kita bersama.. s***** LELA!! <3
see you next time..

*ingat lagu kite..TUHAN JAGAKAN DIA..huhuu*
~friend forever~
#kawan,bertahun kita bersama..bagaikan semalam baru bersua#

*haha..ayat aku sopan sikit.. bace taw.. da pukul 3 lbih pagi ni.. ngantuk..yg laen sambung esok la ye.. ^_^ sory*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers