Moi dix Mois Guitar 2

Sunday 30 December 2012

NUR IZATY

Assalamualaikum,moon (bulan)..jangan marah
hye, NUR IZATY...



ape kabar? sihat? hehe,sorry la kalau awak marah saya ajak pakai selendang hari tu..huhu..(ni dayah la punye keje) hehe.. saya nak cakap nih,dengar baik2 ye(pe dengar lak,tengok la..adess)
ZIE,terima kasih sudi kawan dengan saya,terima saya seadanya(ceh2~ayat)
terima kasih juga banyak bagi kenangan dari form 1 sampai kita form 5.. awak tahu tak,
walaupun awak nampak garang tapi awak baik hati sebenanye (terpaksa cakap ni..nanti kena tubin kepala..hak3) awak nampak ganas,tapi lembut je orang nye..bak kata orang dalam hati ada taman..ceh2~
hati2..dah nak terkuyak baju tu..ingat tak kita main bola sama2..best sangat..terima kasih sebab layan kerenah saya..(ye la,paksa hang main bola) sorry...sorry..sorry... selalu ejek awak dengan bulan awak tu..sorry ...munzie..(tapi awak suke kan?kan? haha..dah mula la tu nak cover) saje je gabungkan nama kita kan?kan? ^_^'

moon~haha
eleh,awak pon selalu jagak kacau saya..(takkan ku lupe)..terima kasih banyak bagi saya nasihat.. walaupun saya nakal.. saya minta maaf juga kalau ada tersengaja atau tak kata2,tingkah laku dan sebagai nya..
halalkan apa2 yang awak pernah bagi kat saya..awak lah kawan yang paling cool sekali dalam 5ai tu..haha
(kene ejek pon,muke bapak main selambe..teringat pulak :'( ) saya minta maaf andai saya tak dapat jadi kawan yang terbaik untuk awak..maaf sangat2.. 
pesanan untuk zie, jaga diri ye kat luar sana,jangan cepat terpengaruh (bukan cepat,jangan sesekali)
pandai2 pilih kawan.. WANI dah takde dah nak selalu berkepit dengan awak..hehe.. kalau ade rezeki saya doakan awak dapat U dengan WANI eh..haha.. biro musolla yang sporting sekali.. thanz a lot
semoga awak sukses walau dimana awak berada..saya sentiasa sokong awak.. chaiyok2!!!
ingat kenangan kita di bumi tarbiyah (SMASKP).. banyak dugaan kite bersama..
PLKN nanti jangan sosial taw..haha..nanti saya tubin kepala awak pulak..
see you next time,dear... s***** ZIE
ukhuwah fillah~

#pertemuan kita di suatu hari,menitikan ukhuwah yang sejati,bersyukur ke hadrat ilahi diatas perpisahan ini#

*jangan lupekan aq taw zie.. bace ni sebelom ko gi plkn.. huhu..jangan sediy2.. sebab aq lagi sediy kat sini*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers